Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Tým Médiáře posílí Jaroslav Krupka

Dosavadní zástupce šéfredaktora Marketing & Media jde do téže pozice v Médiáři.

Jaroslav Krupka. Foto: Libor Fojtík, Economia

Jaroslav Krupka. Foto: Libor Fojtík, Economia

K 1. dubnu nastoupí do redakce Médiáře Jaroslav Krupka, dosavadní zástupce šéfredaktora oborového týdeníku Marketing & Media. Také v Médiáři bude zastávat pozici zástupce šéfredaktora.

Spolupráce s šéfredaktorem Ondřejem Austem pro Jaroslava Krupku nebude nová. Profesně se setkali už v Lidových novinách, kde Aust v letech 2005 až 2009 vedl pravidelnou týdenní přílohu o médiích, Krupka byl jejím editorem. Lidové noviny opustil v roce 2010, kdy přešel do Marketing & Media.

Předtím od roku 1994 působil Krupka v oborovém časopisu Strategie, postupně jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Je absolventem oborů masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy, už během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Je také autorem nejucelenější publikace o tuzemském marketingu Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby (2012), dalšímu svému koníčku věnoval knihu Český historický šerm (2014).

Nejzkušenější redaktor

„V Médiáři dostane Jaroslav prostor a čas na původní materiály, chceme co nejvíc využít jeho erudice a zkušenosti. Bude se také podílet na našich nových obsahových projektech,“ uvedl šéfredaktor Médiáře Aust. „Získáváme nejzkušenějšího tuzemského redaktora zaměřeného na marketing,“ podotkl Michal Bařina, jednatel společnosti News Media, která Médiář vydává.

Nový obsah

Do Médiáře loni na podzim vstoupil jako strategický partner a investor rodinný podnik Global Marketing Michala a Ivany Bařinových, od listopadu 2014 tak web spadá pod nově vzniklé vydavatelství News Media, kterou napůl vlastní šéfredaktor Médiáře Aust a právě společnost Global Marketing.

V prosinci web prošel výrazným redesignem, v lednu Médiář založil novou tradici výročního setkávání digitálních agentur Digiveletrh, nato jako odnož úspěšné soutěžní přehlídky mobilních aplikací AppParade uvedl pravidelná setkání mobilních vývojářů AppParade Meet. Toto pondělí pak publikoval úvodní díl audio podcastu, který si za necelý týden získal prvenství mezi těmito nahrávkami v českém online obchodě iTunes.

Na místě zástupce šéfredaktora Marketing & Media Krupku od dubna nahradí Jiří Hořčica, uvádí časopis na svém webu.