Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Usertech mění název na U+, přidává dvě divize

Rebranding agentury doprovází rozšíření o divize U+Design a U+Cloud a expanzi v USA.

Digitální agentura Usertech se v souvislosti se zahraniční expanzí a s novými službami přejmenovává. Nově ponese název U+, web agentury má nově adresu u.plus. Kromě Prahy a před rokem vzniklé pobočky v New Yorku otevřela také pobočka v San Francisku, od února ji vede Kate Bunina. Struktura firmy doznává změn kvůli poptávce klientů po technologii a designu, vznikají tedy dvě divize U+Design a U+Cloud.

„Rosteme na českém i americkém trhu a název Usertech pro nás začal být zejména v USA omezující. U+ mnohem lépe reprezentuje naše služby jak klientům, tak dovnitř týmu, který dnes čítá už 90 lidí,“ vysvětluje Jan Beránek, zakladatel a generální ředitel firmy. Při přejmenování podle něj pomáhá, že Usertech používá značku U+ ve vizuální podobě už tři roky.

Technologická divize U+Cloud nabízí kompletní správu Amazon Web Services, populárního cloudového řešení. Usertech s ním pomohl například agentuře Havas Prague či Home Creditu v Číně, celkem spravuje přes 200 serverů. „Amazon Web Services je nový standard, i malým klientům výrazně snižuje náklady na servery,“ tvrdí Beránek, „v Americe stavíme startupy přímo na AWS, v Česku na něj migrujeme stávající klienty.“

Divize U+Design jsou pak reakcí na rostoucí poptávky v nevývojové části projektů, na design. Divizi povede Tomáš Nečas, který dosud působil v Usertechu jako creative director. Předtím pracoval v agenturách Scholz & Friends a Freya. Mezi první klienty designové divize U+ patří T-Mobile.

Tomáš Nečas

Tomáš Nečas

U+ vlastní Jan Beránek napůl Martinem Pšejou, vlastníkem Creative Docku. V portfoliu mají přes čtyřicet startupových projektů jako Zonky, Sečteno či Autotým. V divizi U+Ventures zároveň vyvíjí vlastní startupy jako eHotel, Traffika, LensID, James, SingleCase nebo americký startup Igluu.