Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Utubering a Majáles uvítaly přes 36.000 lidí

Dubnové sousedící festivaly v pražských Letňanech využily slunečného počasí.

Utubering

Utubering měl několik pódií a desítky zón konkrétních youtuberů

Druhý ročník festivalu mladé kultury Utubering v pražských Letňanech v pátek 29. dubna zaznamenal přes 11.000 platících. Letošní Pražský Majáles, který se konal v týž termín jako Utubering a v jeho těsné blízkosti, přivítal přes 25.000 návštěvníků. Médiáři to řekl Tomáš Gavlas, který Utubering spoluzakládal. Za oběma akcemi stojí Michal Šamánek z agentury Sherwood. Pořadatelem Utuberingu je jeho akciová společnost Youtubering, pořadatelem Majálesu pak StudentZone.

Letošní Utubering opět ukázal populární tvůrce online videa, včetně Shopaholic Nicol (Nikola Čechová), Teri Blitzen (Tereza Hodanová) či Johny Machette (Jonáš Čumrik). Přítomnosti řady mladých fanoušků využila i internetová DV TV a na jednom z pódií prováděl její moderátor Martin Veselovský živé rozhovory s hvězdami z internetu.

Loňský premiérový Utubering navštívilo na témže místě kolem 20.000 lidí, z toho 11.000 bylo platících (šlo zejména o doprovody nezletilých, takoví dospělí měli místo v „rodičovském koutku“ zdarma). Letos organizátoři rozdělili festival na dva termíny a dvě místa a u obou omezili kapacitu. První byl v Praze, druhý bude následující pátek 6. května v Brně. Tam je zatím z kapacity 10.000 lidí prodáno asi 70 %. Stejně tak se na Moravě zopakuje i Majáles.