V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

V březnu meziročně výš jen prodeje Lidovek

Březnové prodeje českých deníků oproti únoru nepatrně narostly, meziročně klesly o 6 %.

Třetí letošní měsíc na trhu deníků přinesl meziroční růst jen Lidovým novinám. Polepšily si celkově o 2 %, hlavně díky nárůstu počtu předplatitelů. Naopak nejhůř z prodávaných listů jsou na tom Hospodářské noviny, ty klesly o 9 % nicméně jako jediné navýšili prodej digitální verze.

Nejprodávanějším deníkem zůstává Blesk (-5 %), následovaný Mladou frontou Dnes a regionálním Deníkem (oba -7 %). U všech prodávaných listů přitom meziročně klesl pultový prodej.

Prodaný náklad deníků v Česku, březen 2016