Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

V březnu meziročně výš jen prodeje Lidovek

Březnové prodeje českých deníků oproti únoru nepatrně narostly, meziročně klesly o 6 %.

Třetí letošní měsíc na trhu deníků přinesl meziroční růst jen Lidovým novinám. Polepšily si celkově o 2 %, hlavně díky nárůstu počtu předplatitelů. Naopak nejhůř z prodávaných listů jsou na tom Hospodářské noviny, ty klesly o 9 % nicméně jako jediné navýšili prodej digitální verze.

Nejprodávanějším deníkem zůstává Blesk (-5 %), následovaný Mladou frontou Dnes a regionálním Deníkem (oba -7 %). U všech prodávaných listů přitom meziročně klesl pultový prodej.

Prodaný náklad deníků v Česku, březen 2016