Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Havelku v České spořitelně střídá Hovorková

Marketing České spořitelny řídí od září Monika Hovorková, nahradila Josefa Havelku.

Monika Hovorková

Monika Hovorková

Novou šéfkou marketingu České spořitelny se od 1. září stala Monika Hovorková. Nastupuje na místo, které do letošního června zastával Josef Havelka. Hovorková do banky nastupuje z vlastní konzultační firmy Elevations.cz, kterou založila. Marketing a komunikace vedla v roce 2015 ve společnosti NN. . Ve spořitelně bude zodpovídat za marketingovou komunikaci drobného i korporátního bankovnictví, sponzoring a regionální marketing a eventy.

Hovorková vedla v roce 2015 marketing a komunikaci v pojišťovně NN. předtím pracovala v letech 2003 až 2013 v různých vedoucích funkcích ve Vodafonu: byla viceprezidentkou a šéfkou značky a komunikace či insight & intelligence. Zákaznickou zkušenost pak měla na starosti ve firmách Gallup Organization či Citibank. V letech 1991 až 2000 působila na vedoucích pozicích spojených s marketingem, vývojem produktu či péči o zákazníky ve společnosti DHL.