Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

V dubnu běžel nejvíckrát televizní spot na ústní vodu Listerine, celkem 6 hodin

Nejintenzivnější reklamní kampaně v televizi zaberou i několik hodin měsíčně.

  • ČTK
  • 10. 05. 2011 15:35

Někteří výrobci propagují své výrobky tak intenzivně, že jejich krátké reklamní spoty měsíčně ve vysílání televizních stanic zaberou v součtu i několik hodin. Ukazují to statistiky společnosti Admosphere, která v Česku monitoruje reklamní investice.

Například v dubnu nejvíce televizního času nakoupila pro ústní vodu Listerine společnost Johnson & Johnson. Celková stopáž jejích reklamních spotů činí šest hodin a sedm minut, což je srovnatelné s rozsahem tří celovečerních filmů.

„Celkově zabrala desítka reklamních spotů s nejdelší agregovanou stopáží 40 hodin a 19 minut televizního času,“ uvedla společnost Admosphere.

Deset reklamních spotů s nejdelší souhrnnou stopáží v dubnu 2011

Nejdelší reklamy v dubnu 2011

Zdroj: Admosphere

Monitoring společnosti Admosphere zahrnuje stanice ČT1, ČT2, ČT24, ČT4, Nova, Nova Cinema, Prima, Prima COOL, Prima LOVE, Óčko, TV Barrandov, Public, AXN, CS Film, Disney Channel, Film+, Universal Channel, MGM, Minimax, Spektrum, Sport 1 a TV Paprika.