Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Obsah v Konektor Social řídí Bašta z Applikací

Spolutvůrce pořadu o aplikacích Lukáš Bašta přišel do nově vytvořené funkce šéfa obsahu.

Lukáš Bašta

Lukáš Bašta

Do digitální agentury Konektor Social nastoupil do nově vytvořené funkce šéfa obsahu Lukáš Bašta. Bude se starat o sjednocení obsahových strategií pro klienty Sazka, Česká spořitelna, Hollandia nebo Milka. Do agentury přešel z projektu Applikace, kde měl na starost obsah webu, televizního pořadu a sociálních sítí.

„V pozici head of content bude zodpovídat za klíčové projekty agentury a jejich supervizi z hlediska obsahu. Agentura používá obsah ve všech formách, textový, multimediální, pracujeme s opinion leadery, youtubery, celebritami, stavíme weby a obsahové huby, pracujeme s placenými kanály, vlastněnými, sdílenými i získanými. Úkolem šéfa obsahu je sladit veškerý obsah na jednotlivých klientech do jednotného proudu,“ uvádí Rostislav Starý, spolumajitel agentury Konektor Social.

Bašta je spoluzakladatel dvou startupů Flinq a To je masáž!, kterým se staral o grafický design, marketing i PR. Dřív působil jako editor časopisů o hrách Score a webu TN.cz televize Nova.