Do digitální agentury Konektor Social nastoupil do nově vytvořené funkce šéfa obsahu Lukáš Bašta. Bude se starat o sjednocení obsahových strategií pro klienty Sazka, Česká spořitelna, Hollandia nebo Milka. Do agentury přešel z projektu Applikace, kde měl na starost obsah webu, televizního pořadu a sociálních sítí.
„V pozici head of content bude zodpovídat za klíčové projekty agentury a jejich supervizi z hlediska obsahu. Agentura používá obsah ve všech formách, textový, multimediální, pracujeme s opinion leadery, youtubery, celebritami, stavíme weby a obsahové huby, pracujeme s placenými kanály, vlastněnými, sdílenými i získanými. Úkolem šéfa obsahu je sladit veškerý obsah na jednotlivých klientech do jednotného proudu,“ uvádí Rostislav Starý, spolumajitel agentury Konektor Social.
Bašta je spoluzakladatel dvou startupů Flinq a To je masáž!, kterým se staral o grafický design, marketing i PR. Dřív působil jako editor časopisů o hrách Score a webu TN.cz televize Nova.