Nejprodávanějším českým deníkem zůstává bulvární Blesk, jediný si v říjnu oproti předchozímu měsíci polepšil, o pár tisíc kopií.
Meziročně vykazují růst prodeje jen deníky Sport a Lidové noviny. U Sportu je to jen díky pětinásobnému nárůstu prodeje elektronických verzí a rozdávání takzvaných ostatních výtisků, pultový prodej i předplatné titulu kleslo. Lidovky naopak prodávají víc na stáncích i předplatitelům, naopak utlumily digitální prodej.
Největší meziroční pokles prodeje vykazuje Mladá fronta Dnes.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden