V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

V říjnu rostl prodej jen Sportu a Lidovkám

Český deníkový trh pokračoval v 6% meziročním propadu, pultový prodej klesl o 9 %.

Nejprodávanějším českým deníkem zůstává bulvární Blesk, jediný si v říjnu oproti předchozímu měsíci polepšil, o pár tisíc kopií.

Meziročně vykazují růst prodeje jen deníky Sport a Lidové noviny. U Sportu je to jen díky pětinásobnému nárůstu prodeje elektronických verzí a rozdávání takzvaných ostatních výtisků, pultový prodej i předplatné titulu kleslo. Lidovky naopak prodávají víc na stáncích i předplatitelům, naopak utlumily digitální prodej.

Největší meziroční pokles prodeje vykazuje Mladá fronta Dnes.

Prodej deníků v říjnu 2015