Michal Kavalčík alias Ruda z Ostravy dnes po pěti letech končí s moderací na rádiu Frekvence 1. Nahradí ho prodloužené vysílání Markéty Mayerové a Romana Mikeše. Ti budou letos v létě na Frekvenci 1 moderovat ve všední dny od 9 do 15 hodin, pauzu si tedy dá i ranní Těžkej Pokondr.

V tendru na digitál pro Nescafé uspěli Loosers

Agentura bude propagovat všechny tři kategorie Nescafé: Gold, Classic a Mixes.

Ve výběrovém řízení potravinářského výrobce a distributora Nestlé na digitální agenturu pro značku Nescafé uspěla agentura Loosers. Nestlé vypsala jednokolový tendr koncem loňského roku, zúčastnily se ho čtyři agentury.

„Pro Nescafé bychom měli pokrýt komunikaci všech tří kategorií Nescafé Gold, Classic a Mixes. Věříme, že dostaneme příležitost vymýšlet kampaně, které by mohly mít přesah i do eventů a branded entertainment projektů,“ uvedla šéfka Loosers Iva Bízová.

Loosers od loňského dubna už rozšířili počet svých klientů o Škoda Auto, Kooperativu, Cinzano, ČSOB a Eru, Bonami, 2GIS a Beleco

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr