Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

V tendru na digitál pro Nescafé uspěli Loosers

Agentura bude propagovat všechny tři kategorie Nescafé: Gold, Classic a Mixes.

Ve výběrovém řízení potravinářského výrobce a distributora Nestlé na digitální agenturu pro značku Nescafé uspěla agentura Loosers. Nestlé vypsala jednokolový tendr koncem loňského roku, zúčastnily se ho čtyři agentury.

„Pro Nescafé bychom měli pokrýt komunikaci všech tří kategorií Nescafé Gold, Classic a Mixes. Věříme, že dostaneme příležitost vymýšlet kampaně, které by mohly mít přesah i do eventů a branded entertainment projektů,“ uvedla šéfka Loosers Iva Bízová.

Loosers od loňského dubna už rozšířili počet svých klientů o Škoda Auto, Kooperativu, Cinzano, ČSOB a Eru, Bonami, 2GIS a Beleco