Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

V tendru na digitál pro Nescafé uspěli Loosers

Agentura bude propagovat všechny tři kategorie Nescafé: Gold, Classic a Mixes.

Ve výběrovém řízení potravinářského výrobce a distributora Nestlé na digitální agenturu pro značku Nescafé uspěla agentura Loosers. Nestlé vypsala jednokolový tendr koncem loňského roku, zúčastnily se ho čtyři agentury.

„Pro Nescafé bychom měli pokrýt komunikaci všech tří kategorií Nescafé Gold, Classic a Mixes. Věříme, že dostaneme příležitost vymýšlet kampaně, které by mohly mít přesah i do eventů a branded entertainment projektů,“ uvedla šéfka Loosers Iva Bízová.

Loosers od loňského dubna už rozšířili počet svých klientů o Škoda Auto, Kooperativu, Cinzano, ČSOB a Eru, Bonami, 2GIS a Beleco