Jan Řežáb, zakladatel analytické agentury Socialbakers, nastupuje jako šéf digitálu do čínské skupiny Goodbaby International, zaměřené na výrobky pro děti. Exekutivní roli v Socialbakers loni opustil. Goodbaby šéfuje Martin Poš, jinak též zakladatel výrobce sedaček Cybex. A do Cybexu teď nastupuje Eva Liba, dosavadní digitální marketérka české pobočky Coca-Coly. 

V tendru na digitál pro Nescafé uspěli Loosers

Agentura bude propagovat všechny tři kategorie Nescafé: Gold, Classic a Mixes.

Ve výběrovém řízení potravinářského výrobce a distributora Nestlé na digitální agenturu pro značku Nescafé uspěla agentura Loosers. Nestlé vypsala jednokolový tendr koncem loňského roku, zúčastnily se ho čtyři agentury.

„Pro Nescafé bychom měli pokrýt komunikaci všech tří kategorií Nescafé Gold, Classic a Mixes. Věříme, že dostaneme příležitost vymýšlet kampaně, které by mohly mít přesah i do eventů a branded entertainment projektů,“ uvedla šéfka Loosers Iva Bízová.

Loosers od loňského dubna už rozšířili počet svých klientů o Škoda Auto, Kooperativu, Cinzano, ČSOB a Eru, Bonami, 2GIS a Beleco

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr