Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Václavek řídí marketing burzy umění Artstaq

Petr Václavek se čtvrt roku po návratu z Kuvajtu opět zapojuje do tuzemského marketingu.

Petr Václavek na letošním reklamním festivalu PIAF koncem května v Praze

Petr Václavek na reklamním festivalu PIAF koncem května 2015 v Praze

V červnu skončil v kuvajtské reklamní agentuře Impact & Echo BBDO, od října Petr Václavek povede marketing technologického startupu obchodujícího s uměním Artstaq, na pozici viceprezidenta pro globální marketing a komunikaci. Firmu se sídlem v Londýně založil Roman Komárek, řídí ji Jozef Bárta, bývalý šéf banky UniCredit na Slovensku. Obchodní rozvoj dostala nedávno na starost Jitka Pšejová.

Komárkův startup usiluje o jednodušší obchodování s uměním, je platformou, kde názory odborníků a datová automatizace mají pomoci vyššímu odbytu děl umělců a také usnadnit investování do umění. Václavek se jako marketér má postarat o to, aby se Artstaq prosadil na globálním trhu s uměním. Firma se sídlem v Brně a Praze provozuje globální burzu Artex500. Přes platformu Fundlift si nedávno řekla o investici 5 milionů Kč.

V Česku byl Petr Václavek dlouho spojen s vlastní agenturou Lemonade. Také šéfoval Arc Worldwide ze skupiny Leo Burnett, respektive Publicis. V Asociaci komunikačních agentur se podílel na vzniku sekce podlinkových agentur a byl jejím první předsedou. V Kuvajtu dělal od roku 2013, letos zakládal novou agenturu Above & Below. „Momentálně pracuje na zakázkách pro klienty u nás a v GCC,“ přiblížil Médiáři Václavek. Agenturu má spolu s Robertem Jančou, svůj podíl s ponechává.