Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Vágner a Koldinský obnovili bulvár Bleskově.cz

Znovuuvedený bulvární online deník chce soupeřit hlavně s Bleskem, Aha! a Expres.cz.

Nová podoba Bleskově.cz

Nová podoba Bleskově.cz

Internetové vydavatelství Scandalist ze skupiny Scandal Media Group Karla Vágnera a Víta Koldinského spustilo bulvární deník Bleskově.cz v nové podobě. Ten od roku 2004 provozovalo Centrum Holdings, Vágner s Koldinským doménu koupili loni. Pod heslem Zprávy, politika, showbyznys – Bleskově je plánují profilovat jako „rychlé a srozumitelné pokrytí společenských a politických témat čtivou a bulvární formou“. Za své konkurenty přitom označuje Blesk a Aha! mediálního domu Czech News Center Daniela Křetínského a čerstvý Expres.cz Mafry Andreje Babiše.

Relaunch titulu podpoří výrazná komunikační kampaň v rádiích sítě Media Marketing Services, na Facebooku a také soutěž o desítky domácích spotřebičů.

Redakční tým tvoří čtveřice interních lidí (Marek Kuřina, Jitka Slavíková, René Kekely, Štefan Šperka), dále pravidelní přispěvatelé (stylista Filip Vaněk, známý rybář Jakub Vágner, Pavel Boček) a také externisté, kteří se věnují svým tematický oblastem.

„V posledních třech letech jsme investovali významné prostředky do spuštění a propagace několika volnočasových titulů,“ připomněl Koldinský. Nejúspěšnějším titulem vydavatelství je společensko-politické InStory.cz (v listopadu podle Netmonitoru přes 120.000 návštěvníků měsíčně) a bulvárně-společenské VIPstory.cz (kolem 50.000 návštěvníků měsíčně). Nedávno Scandalist uvedl Staronline.cz, cílený na mladší lidi se zájmem o showbyznys. „Velký potenciál vidíme v budoucím takzvaném brand extention značky Bleskově.cz,“ doplnil Vágner.

Co tvoří skupinu Scandal Media Group

  • nově založená digitální agentura Social Pie
  • nadlinková agentura S!360
  • agentura na plánování a nákup digitálních médií Programmatic Media
  • mediální poradenství, celebrity a PR management pod značkou Scandal!
  • online vydavatelství Scandalist
  • PR agentura Fruit Factory
  • e-commerce projekt Bon Affaire
  • softwarová firma RedButton Technologies
  • podíl ve fotobance Profimedia