Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Vágner a Koldinský obnovili bulvár Bleskově.cz

Znovuuvedený bulvární online deník chce soupeřit hlavně s Bleskem, Aha! a Expres.cz.

Nová podoba Bleskově.cz

Nová podoba Bleskově.cz

Internetové vydavatelství Scandalist ze skupiny Scandal Media Group Karla Vágnera a Víta Koldinského spustilo bulvární deník Bleskově.cz v nové podobě. Ten od roku 2004 provozovalo Centrum Holdings, Vágner s Koldinským doménu koupili loni. Pod heslem Zprávy, politika, showbyznys – Bleskově je plánují profilovat jako „rychlé a srozumitelné pokrytí společenských a politických témat čtivou a bulvární formou“. Za své konkurenty přitom označuje Blesk a Aha! mediálního domu Czech News Center Daniela Křetínského a čerstvý Expres.cz Mafry Andreje Babiše.

Relaunch titulu podpoří výrazná komunikační kampaň v rádiích sítě Media Marketing Services, na Facebooku a také soutěž o desítky domácích spotřebičů.

Redakční tým tvoří čtveřice interních lidí (Marek Kuřina, Jitka Slavíková, René Kekely, Štefan Šperka), dále pravidelní přispěvatelé (stylista Filip Vaněk, známý rybář Jakub Vágner, Pavel Boček) a také externisté, kteří se věnují svým tematický oblastem.

„V posledních třech letech jsme investovali významné prostředky do spuštění a propagace několika volnočasových titulů,“ připomněl Koldinský. Nejúspěšnějším titulem vydavatelství je společensko-politické InStory.cz (v listopadu podle Netmonitoru přes 120.000 návštěvníků měsíčně) a bulvárně-společenské VIPstory.cz (kolem 50.000 návštěvníků měsíčně). Nedávno Scandalist uvedl Staronline.cz, cílený na mladší lidi se zájmem o showbyznys. „Velký potenciál vidíme v budoucím takzvaném brand extention značky Bleskově.cz,“ doplnil Vágner.

Co tvoří skupinu Scandal Media Group

  • nově založená digitální agentura Social Pie
  • nadlinková agentura S!360
  • agentura na plánování a nákup digitálních médií Programmatic Media
  • mediální poradenství, celebrity a PR management pod značkou Scandal!
  • online vydavatelství Scandalist
  • PR agentura Fruit Factory
  • e-commerce projekt Bon Affaire
  • softwarová firma RedButton Technologies
  • podíl ve fotobance Profimedia