Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Valenta vstupuje do lokální Praha TV

Koupě podílu v malé televizi má umožnit webu Parlamentnílisty.cz natáčet pořady.

Ivo Valenta. Repro: ivovalenta.cz

Ivo Valenta. Repro: ivovalenta.cz

Majitel hazardního Synotu a senátor Ivo Valenta se uchází o třetinový podíl ve firmě Praha TV, která provozuje stejnojmennou lokální stanici. Po dnešním vydání Mladé fronty Dnes o tom informovala také sama firma v tiskové zprávě: „Praha TV tímto potvrzuje, že na radu pro rozhlasové a televizní vysílání podala žádost o schválení vstupu společnosti Our Media do Praha TV.“ Za Our Media stojí právě Valenta, společně s mediálním matadorem Michalem Voráčkem.

Společnost je známá především vydáváním webu Parlamentnílisty.cz. Televizi údajně kupuje proto, že web chce rozšířit o video. „Vstup do Praha TV pro společnost Our Media především představuje platformu pro spolupráci při tvorbě pořadů pro Parlamentnílisty.cz. Chceme mít pro rozvoj televize stabilního partnera. Připravujeme vlastní pořady, které bychom během několika měsíců rádi realizovali ve spolupráci s touto televizí,“ tvrdí předseda představenstva Our Media Jan Holoubek.

V Praha TV má Our Media získat třetinový podíl, respektive 34 %, které dosud drží Jaroslav Korytář, respektive jeho firma Polar televize Ostrava, která pražský podnik v začátcích podporovala technicky a organizačně. Spolumajiteli Praha TV zůstanou ředitel televize Přemysl Svora a Československá filmová společnost mediálního podnikatele Leoše Pohla. Oba drží po 33 %.

Leoš Pohl. Foto: Sandra Kisić

Leoš Pohl. Foto: Sandra Kisić

Praha TV svým terestricky šířeným signálem pokrývá hlavní město Prahu a podstatnou část středních Čech, tedy přibližně 1,8 milionu možných diváků. Firma začala vysílat loni v červenci, na základech neúspěšné Metropol TV vydavatelství Mladá fronta Františka Savova. Čerstvě získala kontrakt na „objektivní“ reportáže pro hlavní město Prahu.