Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Valentová z TL5 povede kreativní tým Triadu

Veronika Valentová přešla z digitální agentury TL5 do konkurenční Triad Advertising.

Veronika Valentová

Veronika Valentová

Do funkce creative teamleader agentury Triad Advertising nastoupila Veronika Valentová. Povede tým, který se stará o značky Ikea, Frisco a Jihlavanka. Do Triadu přichází z agentury TL5, do níž přitom nastoupila teprve letos v květnu. Důvodem k rychlé změně může být předchozí několikaměsíční spor mezi jednateli a spolumajiteli TL5 Digital Janem Kotkem a Tomášem Votrubou, který letos v červenci vyústil ve vznik nové agentury Peppermint Digital.

Před nástupem do TL5 strávila Valentová několik let v Zaraguze, kde se podílela na přípravě kampaní pro Axe, Maggi, Maybelline nebo Studentskou pečeť.