Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Valoušek přešel z Ogilvy do Raulu, šéfovat PR

Richard Valoušek

Richard Valoušek

Richard Valoušek, který posledních pět let pracoval v agentuře Ogilvy, přešel do firmy Raul zaměřené na sportovní marketing. Začal tam pracoval jako šéf jejího public relations, s PR týmem Raulu se bude starat o komunikaci sportovních projektů, třeba seriálu v běhu na lyžích SkiTour. V Ogilvy dělal Valoušek postupně v jednotkách Mather Sport, Ogilvy Action či Geometry Global, podílel se na běžeckém seriálu RunTour, na Olympijském běhu T-Mobilu, dále na závodech a projektech Jizerská 50, Primátorky, Běhej lesy nebo Bike Prague. Předtím působil jako sportovní redaktor v deníku MF Dnes.