Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Vataščin z McCannu v Prague Bistru

Nováčkem v týmu accountů agentury Prague Bistro se stal seniorní manažer Ondřej Vataščin, který byl v minulém působišti McCann Prague hlavním kontaktem pro klienta Vodafone a staral se o značky MasterCard, Magnesia nebo České dráhy. V Prague Bistru projektově zaštítí část agendy pro Google a další digitální projekty a kampaně.

Ondřej Vataščin

Ondřej Vataščin

Adexpres vlastní její šéf Jan Galgonek (40 %), agentura Konektor (30 %) a Petr Stoniš (30 %). Agentura tvoří stejnojmennou digitální skupinu s dceřinými firmami, jimiž jsou kreativní agentura Prague Bistro a mobilní vývojářské studio Mobile Internet (61 % vlastní Lukáš Hykl). Celkově skupina zaměstnává padesátku lidí.

Prague Bistro pracuje na integrovaných kampaních pro klienty jako jsou Heureka, Google, Sazkabet či Olympus.