Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Ve Zlíně vznikla digitální agentura Marketsoul

Novou firmu založil Pavel Urban, předtím jeden z manažerů digitální agentury Pria System.

Tým agentury Marketsoul. Zleva Jana Sklenářová, Roman Janoušek, Pavel Urban, Filip Ferbr, Milan Švehla a Stanislav Horák

Tým agentury Marketsoul. Zleva Jana Sklenářová, Roman Janoušek, Pavel Urban, Filip Ferbr, Milan Švehla a Stanislav Horák

Novou online marketingovou agenturu Marketsoul založil ve Zlíně Pavel Urban, bývalý ředitel klientského servisu tamější digitální agentury Pria System. Marketsoul se specializuje jednak na tvorbu webů a mobilních aplikací, jednak na správu sociálních sítí, emailing a natáčení videoprezentací. Urban je v současnosti jediným vlastníkem firmy. Kromě něj tvoří agenturní tým manažerka obsahu Jana Sklenářová, account manažer Stanislav Horák, projektový manažer Petr Pitucha, specialista na PPC a SEO Roman Janoušek, videomaker Filip Ferbr, programátor Milan Švehla a hlavní grafik Ondřej Mikeska.

Mezi současné klienty Marketsoulu patří PR agentura Baobab Group, mezinárodní online galerie umění Artpls, mezinárodní projekt Evropské unie pro výzkum veřejného mínění Project 28, Sdružení automobilového průmyslu (AutoSap) nebo třebíčská značka českých limonád a sirupů Zon.

Marketsoul vznikl letos v březnu. V květnu podpořil 1. ročník konference Svět patří smělým, kterou ve Zlíně pořádal brněnský Growjob Institute ve spolupráci se zlínskou Nadací Tomáše Bati. Konference představila osobní příběhy úspěšných lidí coby inspiraci pro ostatní. Podobným akci se chce agentura podle Urbana věnovat i v budoucnu, stejně jako projektům společenské odpovědnosti firem.

„V současnosti plánujeme online aplikaci pro sektor B2B, která pomůže firmám a společnostem myslet ekologicky. Brzy prozradíme víc,” slibuje Urban. Směřování agentury podle něj vyjadřuje slogan Soul in everything we do: „Chceme ostatním i sobě připomínat, že děláme práci, která nás baví a do které dáváme vše.“