Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Vejrážka šéfem obchodního oddělení H1.cz

Petr Vejrážka

Petr Vejrážka

Novým šéfem obchodního oddělení digitální agentury H1.cz je od června Petr Vejrážka. Ředitel obchodu je v agentuře nově vytvořená pozice, tato role nebyla v Hájedničce několik let obsazena, péče o nové klienty byla dosud přidružená k týmu account manažerů.

Vejrážka se do obchodu přesouvá po dvou letech v čele týmu Social Ads zaměřeného na kampaně na Facebooku a na Instagramu, který v Hájedničce vytvořil a řídil v něm kampaně pro značky Nivea, SabMiller, Bayer, Ikea, Home Credit, Nike, Tesco, Sony, Ford, Mazda, Škoda Auto, Volkswagen, T-Mobile, Avon a Unilever. Pro řízení kampaní na sociálních sítích přitom implementoval německou platformu eSome.