Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Vejrážka šéfem obchodního oddělení H1.cz

Petr Vejrážka

Petr Vejrážka

Novým šéfem obchodního oddělení digitální agentury H1.cz je od června Petr Vejrážka. Ředitel obchodu je v agentuře nově vytvořená pozice, tato role nebyla v Hájedničce několik let obsazena, péče o nové klienty byla dosud přidružená k týmu account manažerů.

Vejrážka se do obchodu přesouvá po dvou letech v čele týmu Social Ads zaměřeného na kampaně na Facebooku a na Instagramu, který v Hájedničce vytvořil a řídil v něm kampaně pro značky Nivea, SabMiller, Bayer, Ikea, Home Credit, Nike, Tesco, Sony, Ford, Mazda, Škoda Auto, Volkswagen, T-Mobile, Avon a Unilever. Pro řízení kampaní na sociálních sítích přitom implementoval německou platformu eSome.