Mediální agentura Carat získala druhou část velké zakázky Všeobecné zdravotní pojišťovny (VZP) na mediální plánování a nákup, a bude tak po dobu dvou let zajišťovat reklamu VZP na outdoorových a indoorových nosičích. Hodnota této zakázky činí 15,8 milionu Kč. VZP si vybrala Carat mezi sedmi uchazeči.
Dominující část zakázky v podobě dvouletého mediálního rozpočtu v hodnotě 44,2 milionu Kč vyhrála agentura Knowlimits.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce