Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Veřejnoprávní sportovní kanál se přejmenuje z ČT4 na ČT Sport

Nové logo ČT Sport od studia Najbrt

Nové logo ČT Sport od studia Najbrt

Společně se změnou loga a celého vizuálního stylu chystá Česká televize v druhé polovině roku také nový název svého sportovního kanálu ČT4. Nejmladší ze čtyř veřejnoprávních stanic, která odstartovala v únoru 2006, se má od září 2012 nazývat ČT Sport.

Na dnešní tiskové konferenci ČT to uvedl marketingový ředitel televize Jan Svoboda. Sportovní kanál stejně jako ostatní stanice a Česká televize jako celek dostane nové logo a postupně změní celý grafický styl.

„K 1. září představí Česká televize podzimní programové schéma, které bude revoluční, výjimečné, jiné. S tímto datem budeme implementovat nové korporátní logo ČT i jednotlivých kanálů,“ přiblížil Svoboda.

Nové logo České televize od studia Najbrt

Nové logo České televize od studia Najbrt: loga jednotlivých kanálů