Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Vig Re ukazuje novou tvář od Nydrle

Zajišťovna uvedla novou korporátní identitu, zahrnující i redesign webu.

Základním motivem nové identity je červená nit

Základním motivem nové identity je červená nit

Zajišťovna Vig Re představila redesign svého webu vycházejícího z nové korporátní identity firmy. Web i novou korporátní identitu vytvořila agentura Nydrle ze skupiny Kindred Group, kterou si loni v prosinci zajišťovna vybrala na tři roky.

Základním prvkem nové korporátní identity je motiv červené nitě, který je kromě nového webu využit i ve firemních brožurách, výroční zprávě a dárkových předmětech společnosti. Sjednocuje tak všechny komunikační kanály: „prošívá“ jednotlivé stránky webu, „vine se“ firemní brožurou a v podobě klubka tvoří také dárkové předměty. 

Červený motiv se objevuje v brožurách zajišťovny

Červený motiv se objevuje i v brožurách zajišťovny


Červený motiv se objevuje v brožurách zajišťovny

Červený motiv se objevuje v brožurách zajišťovny


Souběžně s uvedením nové korporátní identity byl redesignován i web

Souběžně s uvedením nové korporátní identity byl redesignován i web


Souběžně s uvedením nové korporátní identity byl redesignován i web

Souběžně s uvedením nové korporátní identity byl redesignován i web