Jan Dražan, zástupce šéfredaktora Echa, a Jan Pergler, někdejší novinář, teď manažer v ČSOB, vydávají ve vlastním Nakladatelství Zeď druhou knihu. První byla série rozhovorů Náš Václav Havel, druhou je román Ferdinanda Peroutky Oblak a valčík. První pokřtili 17. listopadu, druhou pak 7. prosince a úspěšně na ni vybírali na Hithitu. Obě je možné běžně koupit, i přes internet.

Vinařský fond získal McCann, Brzobohatý zůstává

McCann Prague zajistí kreativu kampaní Vinařského fondu, MQI Brno nákup médií.

Víno. Foto: Profimedia.cz

Vinařský fond rozhodl o vítězi tendru na kreativní a mediální agenturu. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Vítězi výběrového řízení státního Vinařského fondu na komunikační a mediální agenturu pro období 2016 až 2018 se staly agentury McCann Prague a MQI Brno. McCann bude mít na starosti strategicko-kreativní část, MQI Brno plánování a nákup inzerce. Médiář o tom informoval ředitel Vinařského fondu Jaroslav Machovec. Celkový rozpočet komunikačních aktivit by měl dělat přibližně 72 milionů Kč. Rozhodovalo se mezi patnácti agenturami.

„Nabídka vítězné kreativní agentury získala ve čtyřech z pěti hodnocených kritérií nejvyšší počet bodů a byla jednoznačně nejpropracovanější ze všech přihlášených. Vítězný koncept pracuje s dosud zavedenými motivy kampaní, které dále rozvíjí a počítá s jejich dalším využitím,“ uvedl Machovec. 

Tváří Vinařského fondu je dlouhodobě Ondřej Brzobohatý

Tváří Vinařského fondu je dlouhodobě Ondřej Brzobohatý

Pokračování v zavedených kreativních konceptech, pocházejících od předchozí agentury Comtech (například využití osobnosti herce a hudebníka Ondřeje Brzobohatého, který je tváří všech kampaní fondu), doporučila podle Machovce kromě vítězné agentury také většina ostatních uchazečů.

S vítěznými agenturami už Vinařský fond podepsal příslušné smlouvy. Spolupráce by tak měla být zahájena v nejbližší době, konkrétně během jarní kampaně na podporu moravských a českých růžových vín.