V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Vinařský fond získal McCann, Brzobohatý zůstává

McCann Prague zajistí kreativu kampaní Vinařského fondu, MQI Brno nákup médií.

Víno. Foto: Profimedia.cz

Vinařský fond rozhodl o vítězi tendru na kreativní a mediální agenturu. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Vítězi výběrového řízení státního Vinařského fondu na komunikační a mediální agenturu pro období 2016 až 2018 se staly agentury McCann Prague a MQI Brno. McCann bude mít na starosti strategicko-kreativní část, MQI Brno plánování a nákup inzerce. Médiář o tom informoval ředitel Vinařského fondu Jaroslav Machovec. Celkový rozpočet komunikačních aktivit by měl dělat přibližně 72 milionů Kč. Rozhodovalo se mezi patnácti agenturami.

„Nabídka vítězné kreativní agentury získala ve čtyřech z pěti hodnocených kritérií nejvyšší počet bodů a byla jednoznačně nejpropracovanější ze všech přihlášených. Vítězný koncept pracuje s dosud zavedenými motivy kampaní, které dále rozvíjí a počítá s jejich dalším využitím,“ uvedl Machovec. 

Tváří Vinařského fondu je dlouhodobě Ondřej Brzobohatý

Tváří Vinařského fondu je dlouhodobě Ondřej Brzobohatý

Pokračování v zavedených kreativních konceptech, pocházejících od předchozí agentury Comtech (například využití osobnosti herce a hudebníka Ondřeje Brzobohatého, který je tváří všech kampaní fondu), doporučila podle Machovce kromě vítězné agentury také většina ostatních uchazečů.

S vítěznými agenturami už Vinařský fond podepsal příslušné smlouvy. Spolupráce by tak měla být zahájena v nejbližší době, konkrétně během jarní kampaně na podporu moravských a českých růžových vín.