Bývalý spolumajitel digitální trafiky Publero a ředitel její divize publishingu Petr Korytar hodlá u vydávání online titulů zůstat i poté, co s kolegy předá byznys společnosti Alza.cz. Ta Publero koupila a nyní ho rozpouští ve své obsahové službě Alza Media. Korytar si založí nové vydavatelství. „Mé další aktivity tak budou zcela určitě směřovány k online titulům,“ sdělil Médiáři.
Korytar se konkrétně hodlá připojit ke Kamilu Komendovi, který nyní z Brna vydává elektronické magazíny pod značkou Vision Press. Vydavatelství zatím nemá právní subjektivitu, Korytar s Komendou nicméně plánují založit společnou firmu.
Mezi chystanými tituly je filmový měsíčník FilmWeekly s premiérou plánovanou na únor, na březen připravovaný magazín o taneční hudbě a zábavě DPM (Dance Party Music) a také společně s PR agenturou One PR sestavovaný lifestylový časopis o jídle Gourmania.
FilmWeekly bude především dílem redaktora Jana Křemena. Bude vycházet v rozsahu 80 stran, stát má 10 Kč. K dispozici bude na platformě Alza Media v sekci časopisů, starší vydání mají být k mání na Issuu.com. Nejde momentálně o jediný vznikající filmový titul na webu - publicista Kamil Fila před pár týdny oznámil vznik zpola placených stránek Ještěvětšíkritik.cz (zatím nefungují). Vedle toho tištěné časopisy o filmu Cinema i Premiere v uplynulých letech přestaly vycházet.
Pod brněnskou značkou Vision Press už několik digitálních titulů vychází. Od roku 1997 v různých podobách existuje magazín Profashion zaměřený na módu, později vznikl magazín o podnikání Byzmag či časopis o zaměstnávání Jobmagazin.