Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Vitana si na online vybrala MarketUp

Přípravu a realizaci kampaní povede Martin Peška, který předtím dělal pro Leifheit.

Tendr potravinářské firmy Vitana na internetové marketingové aktivity v letošním roce 2016 vyhrála agentura MarketUp Miroslava Krále a Tomáše Ševčíka. Ta s Vitanou spolupracovala už loni, kdy pro ni připravila kampaně na online podporu gurmánských kořenicích směsí a majonézy. Letos má zajistit kompletní online aktivity, včetně obsahových sítí, správy Facebooku nebo kampaní na YouTube.

Přípravu a realizaci jednotlivých kampaní povede projektový manažer a obsahový stratég Martin Peška, který v poslední době chystal online kampaň pro výrobce domácích potřeb Leifheit.

Potravinářská firma Vitana vyrábí a prodává polévky, bujóny, omáčky, rýži, luštěniny, bramborová jídla, dehydrovaná hotová jídla, koření, kořenící směsi či pečící přípravky. Pro MarketUp je to v poslední době už několikátý klient z potravinářské oblasti, agentura dělá pro značky Znojmia nebo Májka společnosti Hamé.