Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

VivaKi a B2B Group střídá MMS Communication

Mediální a digitální agentury spadající pod Publicis One zastřešuje nový právní subjekt.

Tomáš Varga

Tomáš Varga

Mediální skupina VivaKi Czech Republic, kterou v Česku reprezentovaly například agentury Performics, Razor, ZenithOptimedia a Starcom Mediavest Group, a výkonnostní internetová skupina B2B Group se 30. prosince 2016 sloučily do jedné firmy – MMS Communication Czech Republic.

Nová firma zastřešuje značky agentur Zenith, Optimedia, Newcast, Starcom, Mediavest, Starcom Digital, Razor, Starlink, FMX, Performics a B2B Group a nadále funguje jako součást komunikační skupiny Publicis One, do níž všechny uvedené agentury patří. Vlastníkem MMS Communication je mezinárodní holding Publicis Groupe, jejím jednatelem se stal Tomáš Varga, který je současně ředitelem Publicis One. Všechny značky nadále působí pod svými názvy, sloučení by mělo podle PR konzultanta MMS Tomáše Iľka znamenat jen vytvoření nové právní formy bez dopadu na jejich činnost. 

Na společnost MMS Communication přešlo veškeré jmění zaniklých společností, práva a povinnosti z jejich smluvních vztahů i veškeré pohledávky a závazky původních společností.