Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Vizuální styl Českého lva vytvořilo studio Formaat

Grafické studio Kryštofa Procházky a Kláry Hájkové je autorem vizuálního stylu 24. ročníku výročních cen České filmové a televizní akademie, jež budou předány v březnu 2017.

Základní vizuální motiv tvoří hranoly skla poskládané do podoby lví tváře

Základní vizuální motiv tvoří hranoly skla poskládané do podoby lví tváře

Autorem vizuálního stylu nadcházejícího 24. ročníku výročních cen České filmové a televizní akademie Český lev je grafické studio Formaat Kryštofa Procházky a Kláry Hájkové. Ve svém grafickém konceptu vycházelo z geometrického motivu Českého lva typografa Tomáše Brousila, umístěného na dně trofeje. Výroční ceny akademie budou předány v sobotu 4. března 2017 v  budově pražského Rudolfina. Večerem bude provázet nová moderátorka Adela Banášová.

„Nový vizuální styl představujeme každoročně. Tentokrát jsme oslovili studio Formaat, které s použitím logotypu Českého lva připravilo trojrozměrný motiv,“ vysvětluje výkonná ředitelka filmové akademie Tereza Rychnovská.

Doplňková komunikace bude pracovat i se samotnými hranoly

Doplňková komunikace bude pracovat i se samotnými hranoly

„Hranoly skla jsme komponovali tak, aby výsledným seskládáním vytvořily motiv lva. S původně plánovanou 3D modelací se nám nedařilo dosáhnout výsledku podle našich představ. Finální vizuál byl tak vytvořen ze skutečných fotografií křišťálových hranolů s využitím slunečního světla a jeho disperze, odlesků a vržených stínů,“ doplňuje Procházka ze studia Formaat. 

Se samostatnými hranoly skla pracují grafici jako s doplňkovými prvky také v dalších doprovodných vizuálních materiálech. Na focení a postprodukci studio spolupracovalo s fotografem Robertem Houzarem.

Doplňková komunikace bude pracovat i se samotnými hranoly

Doplňková komunikace bude pracovat i se samotnými hranoly

V loňském roce provázela udílení cen komunikace od agentury Luftballon, která rovněž vycházela z geometrického motivu lva vyobrazeného na dně sošky. Televizní upoutávky pak tvořil teaser od produkce Matfilm Resort, který zahrnoval ukázky z filmů daného soutěžního roku, provázené komentářem Jiřího Bartošky. Animace a logo v upoutávce byly dílem grafického studia Oficina.