Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Mužík přichází řídit videoobsah Mafry

Šéf slovenské pobočky Babišova vydavatelství Vladimír Mužík si přibírá angažmá v Česku. V české centrále Mafry má sjednotit tvorbu videí pro iDnes.cz, Playtvák.cz a televizi Óčko.

Vladimír Mužík. Foto: Profimedia.cz

Vladimír Mužík. Foto: Profimedia.cz

Videoobsah vydavatelství Mafra se má dočkat konsolidace. A postarat se o to má Vladimír Mužík, který v mediální dceřiné společnosti koncernu Agrofert Andreje Babiše působí poslední dva roky jako šéf Mafra Slovakia (dřív Ecopress). Se slovenským týmem před rokem spouštěl projekt HN televízia, spojený s tamním deníkem Hospodárske noviny. Funkce na Slovensku mu zůstane, polovinu týdne teď ale tráví v pražské centrále.

V Česku totiž má pod sebou videoprodukci zpravodajského webu iDnes.cz, televize Óčko a videowebu Playtvák.cz. Konkrétně ten se nedlouho po svém loňském spuštění ocitl bez výraznějšího vedení. Záhy po startu Playtváku z Mafry odešel Josef Koukolíček, nedávno pak také Martin Ondráček, který měl pod sebou v Mafře celý digitální obsah.

„V rámci dalšího rozvoje chceme videoobsah, který produkujeme, sjednotit do jednoho týmu a vedením tohoto projektu byl pověřen Vladimír Mužík,“ potvrdil Médiáři ředitel strategického rozvoje Mafry František Nachtigall. Zábava by dál chybět neměla, novinky ve videoprodukci by se ovšem měly ubírat podobným směrem jako nový projekt na Slovensku, totiž ke zpravodajství a publicistice. Nebude to přitom první takový pohyb momentálně na českém trhu. Rozvoj vlastní redakce právě pro tvorbu videozpravodajství čerstvě ohlásila i česká internetová jednička Seznam.cz.

Mužík před nástupem k Babišovi dělal na Slovensku krátce šéfa internetových aktivit televize Joj. Předtím Mužík působil v české televizi Nova – nejdřív jako šéf PR, později jako ředitel zpravodajství. V minulosti vedl na Slovensku bulvární deník Nový čas (vydává slovenská pobočka Ringier Axel Springer) a v Česku Blesk (v té době rovněž pobočka Ringier Axel Springer).