Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Vlastník průmyslových parků P3 zvolil Ogilvy PR

Provozovatel 160 průmyslových nemovitostí si vybral Ogilvy mezi osmi agenturami.

Vlastník a provozovatel logistických a průmyslových parků P3 Logistic Parks si ve výběrovém řízení na komunikaci pro ČR zvolil Ogilvy Public Relations. Agentura bude mít na starosti témata spojená s výstavbou a rozvojem stávajících logistických parků, CSR aktivity a komunikaci trendů v logistice a průmyslovém developmentu. Tendru se zúčastnilo celkem osm agentur.

P3 vlastní podle svých zástupců přes 160 průmyslových nemovitostí po celé Evropě. „Neprodáváme je dál, ale jsme dlouhodobým partnerem našich klientů. A naše dodavatele vybíráme stejně – hledáme dlouhodobé partnery. Z Prahy řídíme nejen český, ale i korporátní marketing a komunikaci, a proto se těšíme, že Ogilvy díky svým mezinárodním zkušenostem pozitivně ovlivní i naši korporátní komunikaci,“ tvrdí marketingový ředitel P3 Logistic Parks Hynek Bartík.

Retailek – denně o českém maloobchodu