Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Vlastník průmyslových parků P3 zvolil Ogilvy PR

Provozovatel 160 průmyslových nemovitostí si vybral Ogilvy mezi osmi agenturami.

Vlastník a provozovatel logistických a průmyslových parků P3 Logistic Parks si ve výběrovém řízení na komunikaci pro ČR zvolil Ogilvy Public Relations. Agentura bude mít na starosti témata spojená s výstavbou a rozvojem stávajících logistických parků, CSR aktivity a komunikaci trendů v logistice a průmyslovém developmentu. Tendru se zúčastnilo celkem osm agentur.

P3 vlastní podle svých zástupců přes 160 průmyslových nemovitostí po celé Evropě. „Neprodáváme je dál, ale jsme dlouhodobým partnerem našich klientů. A naše dodavatele vybíráme stejně – hledáme dlouhodobé partnery. Z Prahy řídíme nejen český, ale i korporátní marketing a komunikaci, a proto se těšíme, že Ogilvy díky svým mezinárodním zkušenostem pozitivně ovlivní i naši korporátní komunikaci,“ tvrdí marketingový ředitel P3 Logistic Parks Hynek Bartík.