V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Vltava Labe Media přestane vydávat Šíp na papíře

Bulvární týdeník končí po sedmi letech, předtím čtyři roky fungoval jako deník.

Management vydavatelství Vltava Labe Media, čerstvě ve vlastnictví skupiny Penta, sahá do dosavadního portfolia tištěných titulů. V listopadu ukončí vydávání tištěného týdeníku Magazín Šíp. „Chceme se koncentrovat na web, Magazín Šíp bude vycházet v onlinové verzi dostupné na sip.denik.cz,“ potvrdila Médiáři vedoucí firemní komunikace Lenka Brandtová. „Poslední číslo vyjde 23. listopadu,“ doplnila.

„V současné době Magazín Šíp připravuje 12 lidí. Redakce digitálního Šípu se v tuto chvíli formuje. Někteří ze současných zaměstnanců posílí i Deník.cz,“ uvedla na dotaz ohledně personálních důsledků. 

Šíp je následovníkem Večerníku Praha, startoval v roce 2005 jako deník. Na týdenní periodicitu přešel zjara 2009, kdy ho začala vydávat firma Astrosat, na časopisy zaměřená dcera Vltava-Labe-Press (dřívější název Vltava Labe Media). V březnu 2009 vykázal jako týdeník prodeje bezmála 89.000 výtisků, letos v srpnu prodával lehce přes 29.000 kusů. Stojí 17 Kč.