Zlato v kategorii Kreativní využití technologií získala na letošním 2. ročníku reklamního festivalu PIAF kampaň Google Analytics as our Media slovenské agentury TRIAD Advertising.
Ta využila rozhraní internetové měřicí služby Google Analytics, které je striktně prosto reklamních ploch, aby cílové skupině doručila sdělení o nové, konkurenční službě Analytics.sk.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli