Vydavatelství zájmových titulů Affinity Media dnes 30. června vydává první motoristický speciál časopisu AutoforDrive, nazvaný Extrémní vozy. Stojí 99 Kč a bude v prodeji v trafikách, v obchodních centrech, na čerpacích stanicích i ve vlastním prodeji vydavatelství. AutoforDrive vychází pět let, druhým rokem využívá licence s britským Autocarem. Jeho šéfredaktorem a také supervizorem nového speciálu je Josef Žídek.
Affinity Media Romany Žídkové působí v Česku jako vydavatel tištěných (Miminko, AutoforDrive, Báječná rodina) a elektronických titulů (Strankypromuze.cz, Strankyprozeny.cz). Na září slibuje spuštění dvou časopisů určené pro tablety.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval