Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Vydavatel Blesku uvádí dobíjecí platební kartu

Karta Blesk peněženka se začne prodávat 16. října v trafikách.

O design jde až v poslední řadě, řekla o Blesk peněžence šéfka vydavatelství Libuše Šmuclerová

O design jde až v poslední řadě, řekla o Blesk peněžence šéfka vydavatelství Libuše Šmuclerová

Vydavatelství Czech News Center rozšiřuje značku Blesk o další produkt. Je jím dobíjecí platební karta Blesk peněženka, nesvázaná s bankovním účtem, umožňující anonymní využití či bezkontaktní platby. Od čtvrtka 16. října ji bude možné koupit v 6.000 trafik První novinové služby za 125 Kč, dobíjet hotovostí půjde převodem z účtu, ze standardní bankovní karty anebo prostřednictvím 5.000 terminálů Sazky (kromě poboček České pošty). Kromě Sazky jsou partnery nové služby MasterCard a Mopet CZ.

Produkt cílí na tzv. rezistory, ty, kteří dosud odmítají platbu kartami v obchodech či na internetu z obavy před zneužitím. Platit je možné jen do výše vložené částky, bez možnosti jít do minusu. „Spouštíme první projekt virtualizace bankovních služeb,“ prohlásil na dnešní tiskové konferenci v pražském sídle České mincovny Filip Zeman ze společnosti Mopet CZ.

Blesk peněženka je dalším z produktů, který vydavatel bude dostávat k potenciálním zákazníkům přes bulvární deník Blesk. V minulosti uvedl předplacené mobilní karty BleskMobil, vlastní knihu o novém občanském zákoníku či „petici proti šmejdům“ na prezentačních akcích pro seniory. „Blesk nejsou noviny, Blesk je brand. Zaštiťuje řadu souvislostí,“ podotkla generální ředitelka Czech News Center Libuše Šmuclerová. „Knížky o občanském zákoníku jsme prodali víc než Padesát odstínů šedi, v edici Blesku, pod umbrellou hesla Férový život,“ řekla taky.

Uvedení nového produktu Czech News Center zpropaguje ve vlastních titulech a webech, počítá se s televizní kampaní a podle Šmuclerové zřejmě i s billboardy.