Vydavatelství Empresa Media, která vydává bulvární týdeník Sedmička, si zaregistrovalo ochrannou známku Deník 7 Sedmička. Ukazuje to databáze na webu Úřadu pro průmyslové vlastnictví. O proměně týdeníku na deník se začalo spekulovat v létě, kdy se Sedmička z původně regionálních novin proměnila ve společenský týdeník o celebritách.
Podle vydavatelství ale registrace ochranné známky nic nenaznačuje. „Přeměnu týdeníku Sedmička na deník potvrdit nemůžeme. Vůbec to nebudeme komentovat,“ řekla ČTK výkonná ředitelka vydavatelství Empresa Media Kateřina Jelínková.
Sedmičku v létě Empresa Media odkoupila od Mladé fronty, které naopak prodala týdeník Profit. Prvních čtyř čísel se prodalo v průměru přes 120 tisíc kusů, vydavatelství proto zdvojnásobilo náklad na 300 tisíc kusů. Sedmička se tak v rámci společenských týdeníků zařadila na přední pozice. Mezi další tituly firmy Empresa Media, které čerstvě ovládá také TV Barrandov, patří časopisy Týden, Instinkt či Top dívky.
Z týdeníku na deník se v minulosti proměnil také bulvární Aha! vydavatelství Ringier Axel Springer CZ, které zároveň vydává nejprodávanější deník Blesk. Český trhu bulvárních médií v minulosti ale zaznamenal i opačné změny. Týdeník o celebritách Šíp plus do roku 2009 vycházel jako bulvární deník Šíp.