Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Výkonnou ředitelkou AMI Fialková. Sroka odešla

Řízení několika týmů PR agentury AMI převzala její account directorka Hana Fialková.

Hana Fialková, za svobodna Kovaříková

Hana Fialková, za svobodna Kovaříková

Výkonnou ředitelkou AMI Communications se od 1. května stala Hana Fialková (za svobodna Kovaříková). Agendu přebírá po Evě Sroce, která agenturu opustila na konci března. Sroka dělala ve firmě od roku 1998, v roce 2013 se stala v agentuře partnerkou.

Čerstvě vdaná Fialková udělala v AMI rychlou kariéru. V roce 2012 přišla z PR agentury AC&C Public Relations. Začínala na pozici account manažerky v týmu consumer marketingu a zároveň pracovala pro klienty z oblasti nových technologií. Po třech letech povýšila na account directorku týmu informačně-komunikačních technologií (ICT).

V nové funkci bude mít na starosti řízení a koordinaci PR týmů korporátní a krizové komunikace, zdravotnictví, consumer marketingu, ICT a také digitální divizi AMI Digital. Pro tyto týmy zároveň zastřešuje interní a externí komunikaci.