Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Výrobce bot Gino Rossi zvolil BB Media

Agentura Barbory Bergové se postará o PR aktivity obuvnické firmy.

Výrobce a prodejce obuvi a kožených doplňků Gino Rossi si pro PR aktivity na českém trhu vybral agenturu BB Media Consulting Barbory Bergové.

Gino Rossi se původně specializoval především na výrobu obuvi pro muže, ale v současnosti vyrábí a prodává i kabelky, kufříky, peněženky a příslušenství pro péči o obuv. Disponuje evropskou prodejní sítí showroomů a prodejen.