Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Výrobce dětského zboží Stokke má Swimming Pool

Swimming Pool zajistí digitální aktivity firmy Stokke v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.

Norský výrobce produktů pro děti Stokke si ve výběrovém řízení na digitální aktivity v Česku, na Slovensku a v Maďarsku zvolil agenturu Swimming Pool. Zadání zahrnuje správu sociálních médií a blogu, uvedení nových digitálních produktů na trh a celkovou správu online médií.

„Naším cílem je zvýšit povědomí o značce mezi mladými rodiči,“ říká regionální marketingová ředitelka Stokke pro jihovýchodní Evropu Margot Eva Wisiak.

Podle datového a mediálního ředitele Swimming Pool Tamáse Földesiho je Stokke příkladem rostoucí poptávky po regionálních digitálních agenturách, schopných pracovat s několika různými jazyky a kulturami. „Jsme rádi, že můžeme zahájit přímou komunikaci s touto specifickou cílovou skupinou prostřednictvím nové platformy a za pomoci influencerů. Naše strategie zahrnuje komunikaci na sociálních médiích, kampaň na YouTube a velký důraz klademe také na bloggery pokrývající všechny tři trhy,“ uvedl Földesi.