Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Výrobce dětského zboží Stokke má Swimming Pool

Swimming Pool zajistí digitální aktivity firmy Stokke v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.

Norský výrobce produktů pro děti Stokke si ve výběrovém řízení na digitální aktivity v Česku, na Slovensku a v Maďarsku zvolil agenturu Swimming Pool. Zadání zahrnuje správu sociálních médií a blogu, uvedení nových digitálních produktů na trh a celkovou správu online médií.

„Naším cílem je zvýšit povědomí o značce mezi mladými rodiči,“ říká regionální marketingová ředitelka Stokke pro jihovýchodní Evropu Margot Eva Wisiak.

Podle datového a mediálního ředitele Swimming Pool Tamáse Földesiho je Stokke příkladem rostoucí poptávky po regionálních digitálních agenturách, schopných pracovat s několika různými jazyky a kulturami. „Jsme rádi, že můžeme zahájit přímou komunikaci s touto specifickou cílovou skupinou prostřednictvím nové platformy a za pomoci influencerů. Naše strategie zahrnuje komunikaci na sociálních médiích, kampaň na YouTube a velký důraz klademe také na bloggery pokrývající všechny tři trhy,“ uvedl Földesi.