Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Výrobce elektra Amica si vybral VCCP

Agentura připraví pro firmu Amica kampaň za desítky milionů korun.

Výrobce a prodejce elektrospotřebičů a bílého zboží, společnost Amica, si ve výběrovém řízení na reklamní agenturu vybral pražskou pobočku VCCP. Náklady na plánovanou kampaň se mají pohybovat v řádech desítek milionů korun.

Amica se v poslední době výrazně zaměřuje na zahraniční expanzi, kde začíná vedle Polska, Německa a Ruska směřovat i do Británie, Španělska a Francie. Působí na Balkáně a dokonce i v Austrálii. Do jejího portfolia patří produkty skandinávské značky Gram nebo ruské značky Hansa.

Užšího výběrového řízení se zúčastnily dvě agentury, VCCP Prague a Arc Worldwide. „Obě agentury poskytly zajímavé koncepty a smysluplné návrhy exekuce. Co odlišilo agenturu VCCP, byla v našich očích ,chemie‘,“ uvedla Marta Hudcová, marketingová ředitelka firmy Amica.

VCCP Prague je součástí mikrosítě založené v Londýně v roce 2002 a má pobočky v Sydney, Berlíně, Madridu a Praze. Pražská pobočka bude slavit v březnu šesté narozeniny. Pod vedením Heleny de la Barre a Dejana Štajnbergera spolupracuje tato agentura s klienty jako Sazka, Heineken, MND, Stock, Nestlé, Nutricia, SOS Dětské vesničky nebo SazkaMobil.