Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Výrobce kojenecké výživy Hipp zvolil Fragile

Agentura má zajišťovat online kampaně a obsahovou strategii značky.

Daniel Kafka po sedmi letech vpustil do své firmy spolumajitele

Daniel Kafka

Tendr na online aktivity společnosti Hipp, německého výrobce kojenecké a dětské bio výživy, vyhrála agentura Fragile Media Daniela Kafky (vlastní 75 %) a skupiny Etnetera. Bude zajišťovat online kampaně, obsahovou strategii značky kojeneckého mléka Hipp Bio Combiotik a starat se i o další produkty Hipp a o digitální aktivity značky Bebivita.