Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Výrobce svítidel najal na PR Bílého medvěda

Agentura zahajuje kampaň Doba ledková, propagující LED svítidla firmy Kampos.

Kampos nabízí mimo jiné svítidla do průmyslových komplexů

Kampos nabízí mimo jiné svítidla do průmyslových komplexů

Kuřimský výrobce LED svítidel Kampos majitele Stanislava Sehnala navázal spolupráci s brněnskou PR agenturou Bílý medvěd Public Relations Romana Šenkýře a Pavly Střechové. Ta pro něj připravila kampaň nazvanou Doba ledková, která má ukázat výhodnost LED osvětlení při pracovním využití.

Kampaň bude založena zejména na media relations, jedná se ale i o uspořádání eventu. Mělo by jít o komunikaci společensky odpovědných aktivit Kamposu, ekonomických témat (snižování nákladů, aktuální „přesvětlování“ průmyslových hal z halogenů na LED), oborových témat (šetrnost LED svítidel při osvětlování památek) nebo témat z oblasti lidských zdrojů. Kampaň bude zaměřena jak na odborné publikum, tak na veřejnost.

Podle accounta Bílého medvěda Davida Hrubého oslovil klient agenturu přímo, bez výběrového řízení.