Komunikační agentura Manage Social se bude nově starat o facebookové stránky společnosti Vekra, českého výrobce oken a dveří. Česká značka chce ve spolupráci s agenturou oslovit pomocí sociálních sítí širší spektrum potenciálních zákazníků. Nabídne jim rady a tipy, jak zlepšit svoje bydlení.
Manage Social je součástí Ewing Group, ta ji ovládá z 51 %, zbylých 49 % vlastní Jakub Hrabovský. Do sítě patří i Ewing PR nebo reklamní agentura BeefBrothers. Projekt pro Vekru povede jako manažer Ondřej Píša, který už pracuje pro klienty mBank, ČP Invest, Discovery Channel nebo Škoda Auto.
„Nechceme, aby naše spolupráce byla jen o získávání facebookových fanoušků, jde nám především o výkonové kampaně a přístupy na web. Zákazníkům chceme přinášet rady a tipy, které nemusejí přímo souviset s portfoliem společnosti, ale s tipy na zlepšení bydlení obecně. Zároveň chceme utužit i vztahy se stávajícími klienty, kteří se prostřednictvím Facebooku mohou velmi jednoduše na firmu obrátit se svými dotazy,“ řekl ředitel Manage Social Jakub Hrabovský.