Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Výtahům Schindler dělá PR Face Up

Komunikace se zaměří na segmenty B2B i B2C, zdůrazní aspekty z běžného života.

Dodavatel výtahů a eskalátorů Schindler CZ si na PR vybral komunikační agenturu Face Up. Ta má nastartovat jeho produktovou komunikaci zaměřenou na B2B a především segment B2C. Jejím cílem bude upozornit na jednotlivé typy produktů a novinky s nimi spojené, na instalace ve významných objektech a na bezpečnostní systémy.

„Ve způsobu komunikace produktů a služeb jsme navrhli zdůraznit ty aspekty, které se dotýkají běžného života. Výtahy a eskalátory se staly natolik běžnou součástí našich životů, že je mnohdy už ani nevnímáme. Komunikační aktivity se budou opírat právě o to, co je v běžném provozu v podstatě neviditelné,“ tvrdí PR director Face Up David Laňka.