V hale C na pražské Balabence se dnes bude na konferenci Retail in Detail mluvit o inovacích v maloobchodě. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá letos prodejní portál Aukro, to nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Vyváženost ČT dál sleduje Media Tenor

Výzkumná asociace Media Tenor získala tříletý kontrakt na analýzy za 5,5 milionu Kč.

Někdejší podoba studia 6 na Kavčích horách. Foto: Česká televize

Předmětem analýz budou zpravodajské, publicistické a diskusní pořady. Ilustrační foto: Česká televize

Zpravodajství a publicistiku České televize bude v letech 2016 až 2018 analyzovat nadále výzkumná asociace Media Tenor. Zaměří se také na aspekt vyváženosti a objektivity. Firma získala veřejnou zakázku, vypsanou přímo Českou televizí, jejíž hodnota činí 5,544 milionu Kč. Analýzy zpravodajských pořadů na čtvrtletní bázi zajišťuje Media Tenor pro Českou televizi kontinuálně od července 2001.

V rámci pokračujícího kontraktu bude úkolem Media Tenoru především kontinuální obsahová komentovaná analýza zpravodajství, publicistiky a diskusí veřejnoprávní televize ve srovnání s komerčními stanicemi Nova a Prima a s veřejnoprávním Českým rozhlasem. Půjde o čtvrtletní, pololetní a roční komentovanou analýzu provedenou vždy k patnáctému dni měsíce. Součástí zakázky je i poskytnutí neomezeného online přístupu do internetové softwarové aplikace se zpracovanými daty pořadů s možností libovolných analýz podle navržené metodologie.

Media Tenor je mezinárodní asociací zabývající se obsahovou analýzou mediálních sdělení v rámci mezinárodní sítě kanceláří v Česku, ve Švýcarsku, v USA, ve Vietnamu a v JAR. V Česku působí od roku 1996.