Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Vzniká česká mutace časopisu Bloomberg Businessweek

Půjde o čtrnáctideník. Povede ho Kateřina Urbanová.

  • ČTK
  • 22. 10. 2014 12:00
Časopis patří do mediální skupiny založené Michaelem Bloombergem. Foto: Profimedia.cz

Časopis patří do mediální skupiny založené Michaelem Bloombergem. Foto: Profimedia.cz

Globální informační agentura Bloomberg začne ve spolupráci s českou vydavatelskou firmou Smart Connections vydávat českojazyčnou verzi týdeníku Bloomberg Businessweek. Titul Bloomberg Businessweek Česko začne vycházet ke konci listopadu, uvedly dnes obě společnosti.

Časopis bude na rozdíl od originální verze vycházet s dvoutýdenní periodicitou. Bude obsahovat materiály od zhruba 2.400 novinářů Bloombergu. Smart Connections pro něj bude zajišťovat místní podnikatelské a finanční informace.

Šéfredaktorkou české mutace bude Kateřina Urbanová, která v roce 2008 spoluzakládala Smart Connections a je také šéfredaktorkou jejího vlajkového časopisu Svět průmyslu. Vydavatelství Smart Connections se sídlem v Šumperku spolu s Urbanovou vlastní Lukáš Ševčík a Marek Rottenborn.

Smart Connections bude rovněž produkovat českojazyčné vydání magazínu pro luxusní životní styl Bloomberg Pursuits.

Bloomberg Businessweek každý týden prodává přes 980.000 výtisků a je dostupný ve více než 150 zemích světa. Jeho místní mutace se vydávají v Polsku, Číně, Hongkongu, Indonésii, Turecku a na Blízkém východě. Agentura Bloomberg koupila časopis, který vznikl v roce 1929, od vydavatelství McGraw-Hill v roce 2009 po třetinovém propadu jeho nákladu.