Bakalova Economia zlikvidovala dosavadní šéfredaktorskou „vířivku“ a teď má tři: „Uprostřed dění budou mít nově místo také šéfeditoři webů, video, digitální obraz, sociální média i výroba deníku.“

Vznikla agentura Health Beat, v čele je Nízký

Nová digitální agentura se chce zaměřit na sociální média v oblasti zdravotnictví.

Jan Nízký

Jan Nízký

Na českém trhu začíná fungovat nová digitální agentura Health Beat, která nabízí poradenství a služby kompletní digitální komunikace subjektům v oblasti zdravotnictví. Agenturu spoluvlastní rovným dílem společníci Jan Nízký, Zdeněk Dvořák a David Fiala. Kromě nich ve firmě působí ještě manažer pro sociální média a content Radim Horák, který dřív dělal v televizích Nova a Prima a ve vydavatelství Burda.

Nová agentura nabízí analýzu digitálních aktivit, správu sociálních sítí, obsahový marketing, e-mailový marketing a videoprodukci, tvorbu webů, přípravu PPC kampaní a optimalizaci ve vyhledávání.

Coby managing partner ji vede Nízký, který prošel na různých manažerských postech digitálními odděleními televize Nova (šéfoval portálu Nova.cz či videotéce Voyo), Seznam.cz nebo Burda International a naposled působil News & Media Holding, mediální firmě Penty.

Dvořák a Fiala jsou dále spolumajiteli podobně zaměřené společnosti Praga Medica Healthcare, v níž každý drží 46,5 % (zbylých 7 % má Aleš Hlinka). Ta nabízí medicínské zákroky pro zahraniční klientelu a Health Beat jí nově poskytuje marketingové služby.