Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Vznikla Aliance slevových portálů, chce získat 10 % trhu

Společnost Retail Info provozující služby AkcniCeny.cz, Slevopolis.cz a další projekty o nakupování, udávající celkovou návštěvnost přes 2 miliony uživatelů měsíčně, zakládá Alianci slevových portálů. Jejím obchodním cílem je získat 10% podíl na trhu slevových serverů a dlouhodobě jej udržet.

Aliance sdružuje deset portálů, konkrétně azslevy.cz, cestujzapul.cz, mnohoslev.cz, slevomor.cz, slevopolis.cz, slevova.cz, slevynacesty.cz, vyhodneslevy.cz, xtremeslevy.cz a zlavopolis.sk. Ty mají dál fungovat pod vlastními značkami, ale sdílet služby jako obchod či péče o zákazníky.

„Aliance reaguje na současnou situaci na trhu, která se vyznačuje jeho velkou roztříštěností a neumožňuje získat jednotlivým hráčům dostatečný počet nabídek,“ uvedl Jan Brokeš, projektový manažer Retail Info.