Online obchod s potravinami Rohlík.cz – s podporou Piškaninovy Hopi – expanduje do Brna. Hlavními dodavateli jsou Makro (většina sortimentu), Sklizeno (farmářské), Pet Center (zvířata) a Teta (drogerie).

Vznikla Aliance slevových portálů, chce získat 10 % trhu

Společnost Retail Info provozující služby AkcniCeny.cz, Slevopolis.cz a další projekty o nakupování, udávající celkovou návštěvnost přes 2 miliony uživatelů měsíčně, zakládá Alianci slevových portálů. Jejím obchodním cílem je získat 10% podíl na trhu slevových serverů a dlouhodobě jej udržet.

Aliance sdružuje deset portálů, konkrétně azslevy.cz, cestujzapul.cz, mnohoslev.cz, slevomor.cz, slevopolis.cz, slevova.cz, slevynacesty.cz, vyhodneslevy.cz, xtremeslevy.cz a zlavopolis.sk. Ty mají dál fungovat pod vlastními značkami, ale sdílet služby jako obchod či péče o zákazníky.

„Aliance reaguje na současnou situaci na trhu, která se vyznačuje jeho velkou roztříštěností a neumožňuje získat jednotlivým hráčům dostatečný počet nabídek,“ uvedl Jan Brokeš, projektový manažer Retail Info.