VZP chystá tendr i na korporátní identitu

Vítěz by měl pro pojišťovnu pracovat od ledna 2017 do prosince 2019.

Všeobecná zdravotní pojišťovna chystá změnu svého komunikačního stylu. Vedle šedesátimilionové zakázky na nákup mediálního prostoru tak připravuje i tendr na grafické a designové služby v oblasti korporátní identity. Hodnota této zakázky činí předběžně čtyři miliony Kč, mělo by jít o dvouletou smlouvu. Informaci o tom zveřejnil dnes Věstník veřejných zakázek.

Úkolem realizátora budou grafické a designové práce v rámci firemní image pojišťovny VZP, prováděné kontinuálně na základě elektronického briefu. Samotná činnost bude spočívat v přípravě grafických nebo designových návrhů pro image polepy v rámci akcí a aktivit ústředí pojišťovny, obecné image roll-upy, bannery, LCD obrazovky na pobočkách, vizitky, razítka, merkantilní tiskoviny, prezentační materiály (grafický design pro propagační stolky, stojánky, vlajky, stany, reklamní stěny a podobně), orientační systém a značení budov, značení vozidel, PR inzerce pro tiskové oddělení, image kampaně a grafická podpora pro všechny úseky ústředí, imageové online bannery, infografika a návrhy pro řešení webových stránek, facebookového profilu pojišťovny a dalších microsite.

Vítěz výběrového řízení by měl pracovat pro pojišťovnu od ledna 2017 do prosince 2019.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr