Jan Dražan, zástupce šéfredaktora Echa, a Jan Pergler, někdejší novinář, teď manažer v ČSOB, vydávají ve vlastním Nakladatelství Zeď druhou knihu. První byla série rozhovorů Náš Václav Havel, druhou je román Ferdinanda Peroutky Oblak a valčík. První pokřtili 17. listopadu, druhou pak 7. prosince a úspěšně na ni vybírali na Hithitu. Obě je možné běžně koupit, i přes internet.

VZP hledá realizátora eventů i kreativce

Všeobecná zdravotní pojišťovna chystá 72 veřejných akcí a chce i reklamu.

Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP) pokračuje v budování nové marketingové komunikace, k němuž přikročila v letošním roce sérií výběrových řízení. V současnosti vypsala veřejnou zakázku na realizaci eventových marketingových akcí na klíč (roadshow), pořádaných po celém Česku během letošního a příštího roku. Předběžná hodnota zakázky dělá 40 milionů Kč, do tendru se lze hlásit do 10. října.

VZP současně vypsala zakázku na přípravu kampaní na podporu svých produktů, služeb, příspěvků a programů, a to po reklamní, kreativní a grafické stránce. Tato zakázka má hodnotu 13 milionů Kč a uzávěrku 6. října. 

Pokud jde o roadshow, všechny by měly proběhnout do 31. prosince 2017 nebo do vyčerpání limitu plnění. Celkem by mělo jít o zhruba 72 jednotlivých akcí, z toho přibližně 36 akcí samostatných a 36 akcí přidružených. Vybraný poskytovatel bude během každé jednotlivé akce prezentovat a propagovat pojišťovnu na specificky zaměřených stanovištích.

Reklamní zakázka je omezena časem 120 dnů ode dne zadání, přičemž půjde o služby celostátního i regionálního charakteru, určené pro veškeré marketingové aktivity jak Ústředí VZP ČR, tak i všech jejích regionálních poboček.

VZP letos mimo jiné už realizovala tendr na mediální agenturu, který vyhrála agentura Knowlimits, tendr na nákup venkovní a indoor reklamy, v němž uspěla mediální agentura Carat, a výběr dodavatele reklamních předmětů, v němž zvítězila firma Speed Press Plus.