Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP) začne hledat partnera pro dvouletý nákup mediálního prostoru pro své reklamní a marketingové aktivity. Hodnota této zakázky dělá 60 milionů Kč. Předběžnou informaci zveřejnil dnes Věstník veřejných zakázek. Otevřené zadávací řízení vypíše VZP podle své tiskové manažerky Dany Blahutové nejdřív za jeden měsíc. Teď proto ještě nejde stanovit konkrétní datum pro otevírání nabídek.
Zakázka se skládá ze dvou základní částí.
- První tvoří nákup prostoru pro reklamu v televizi, rádiích, v tisku a v online médiích, a to celkem za 44,2 milionu Kč.
- Druhou částí této veřejné zakázky je nákup reklamy v outdoorových a indoorových médiích, jehož hodnota dělá 15,8 milionu Kč.
Zakázka zahrnuje plánování mediálních reklamních kampaní, nákup mediálního reklamního prostoru, monitoring mediálních aktivit konkurence a podobně.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval