Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Neovlivní.cz uvádí měsíčník pro web i tisk

Dvanáctistránkový souhrn zpráv z webu Sabiny Slonkové a Jakuba Ungera přichází rok od spuštění jejich webu. Tisícovka tištěných kopií se rozesílá adresně.

Online vydavatelství Dead Line Media Jakuba Ungera po roce provozování webu Neovlivní.cz tiskne souhrn z něho na papír. Ten má vycházet jednou za měsíc, bude ke stažení v PDF i k dispozici vybrané části publika na papíře. „Tiskneme pro začátek tisíc kusů, není určeno k prodeji, ale pro zájemce z řad čtenářů a podporovatelů,“ sdělil na dotaz Médiáře Unger. „Jde o doplněk k PDF ke stažení, dál se budeme řídit podle zájmu,“ dodal. Tištěná verze má formát tabloidu. Rozesílka je adresná, přes Českou poštu.

Titulní strana prvního vydání měsíčníku Neovlivní.cz

Titulní strana prvního vydání měsíčníku Neovlivní.cz