Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Weber Shandwick vyhrála Asekol

Agentura má šířit povědomí o recyklaci vysloužilé elektroniky.

Asekol provozuje speciální kontejnery pro elektronický odpad

Asekol provozuje speciální kontejnery pro elektronický odpad

V několikakolovém výběrovém řízení neziskové organizace Asekol, zaměřující se na sběr a recyklaci vysloužilých elektrospotřebičů, uspěla agentura Weber Shandwick. Ta bude pro Asekol zajišťovat veškeré PR aktivity, včetně aktivit ve zpravodajských a lifestyle médiích v Česku. Komunikace se zaměří především na problematiku recyklace a jedním z hlavních cílů bude rozšířit povědomí veřejnosti o možnostech a způsobech zpětného odevzdání a recyklace starých elektronických zařízení.

Asekol se zaměřuje na sběr, správnou likvidaci a recyklaci elektronických výrobků. V současnosti poskytuje v Česku víc než 16.000 sběrných míst, což by mělo podle Weber Shandwick představovat nejhustší sběrnou síť v celé Evropě.