Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Webový servis v Praze roste a chce i do Bratislavy

Agentura dosud zaměřená na tvorbu e-shopů hlásí tři přírůstky v marketingovém týmu.

Nováčci v agentuře. Zleva Julie Kirchnerová, Michaela Koutná, Pavel Mašín

Nováčci v agentuře. Zleva Julie Kirchnerová, Michaela Koutná, Pavel Mašín

Digitální agentura Webový servis Karla Dytrycha a Davida Kratochvíla rozšiřuje tým a v Praze se stěhuje do větších prostor – z ulice na Kozačce 7 do Mezibranské 4. Firma do loňského jara působila v Pardubicích, do Prahy se tehdy přesouval pětičlenný tým. Nyní má 15 lidí a letos plánuje v Česku vyrůst na 25. „V současné době rozšiřujeme spolupráce s klienty, kterým jsme dělali před nějakou dobou web. Většina z nich je ze Slovenska, a proto bychom chtěli otevřít i menší kancelář v Bratislavě,“ přiblížil pro Médiář šéf marketingu agentury Kratochvíl.

Firma, která funguje od roku 2009 a zaměřuje se hlavně na online marketing a vývoj systémů pro e-shopy, chce nabírat jak do vývojového, tak marketingového týmu – tam specialisty na PPC na Facebooku, na správu sociálních sítí, account manažery.

Také už má nové lidi do kreativního týmu pro výrobu obsahu. Na copywritting nastoupila Michaela Koutná, na tiskoviny a grafiku pak Julie Kirchnerová a Pavel Mašín. Koutná dosud dělala jednorázově pro e-shopy či magazíny, Kirchnerová má za sebou delší spolupráci s Českou spořitelnou, MDMA Fashion či s časopisem The Business Soirée, Mašín přichází z agentury Publicis, kde tvořil tiskoviny pro značky Nescafé, Mitsubishi, Zentiva, Renault či Zewa.